آیا کسی آنقدر دوستت دارد
که از جهان نترسی؟
شمس لنگرودی
ما را در سایت کودک درون غمگین... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 156 تاريخ: شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 18:23
دانست
که در غمیم
بی او
از لطف
نکرد
شاد ما را
عراقی
کسی چه میدونه شاید هم ندانست که از لطف نکرد شاد ما را ... ؛)
شک ندارم امروز روز خوبیه هرچند دیشب به بدبختی خوابیدم و تا نصف شب این بر اون بری شدم و تا یکم چشمم گرم میشد خانم خواهر که اونم بد خواب بود یه چیزی میگفت میپریدم از خواب، ولی صبح با حال و انرژی خوبی بیدار شدم و خدایا شکرت .... :)
کودک درون غمگین......ما را در سایت کودک درون غمگین... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 147 تاريخ: شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 18:23
حضرت حافظ میفرمایند که:
چرخ بر هم زنم ار غیر مرادم گردد...
با حال نزارم کل برنامه ی امروز تیک خورد و برنامه ی فردا رو کمی سنگین تر چیدم ...
خدایا شکرت !
کودک درون غمگین......ما را در سایت کودک درون غمگین... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 152 تاريخ: شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 18:23
ليتني حجر
لا أَحنُّ إلي أيِّ شيءٍ...
کاش
سنگ بودم...
دلم
برای هیچ چیز
تنگ
نمیشد..
محمود درویش
کودک درون غمگین......ما را در سایت کودک درون غمگین... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 166 تاريخ: شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 18:23
ما را در سایت کودک درون غمگین... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 130 تاريخ: شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 18:23
تو گفتی:
«من به غیر از دیگرانَم
چُنینم در وفاداری، چنانَم.»
تو غیر از دیگران بودی
که امروز
نه میدانی، نه میپُرسی نشانَم!
"فریدون مشیری"
کودک درون غمگین......
ما را در سایت کودک درون غمگین... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 129 تاريخ: شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 18:23
ما را در سایت کودک درون غمگین... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 110 تاريخ: شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 18:23
تا حالا شده قلبتون بیرون از سینه اتون بکوبه ... . لرز داره تنم فکر کنم دیگه کم کم وقتشه
کودک درون غمگین......ما را در سایت کودک درون غمگین... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 137 تاريخ: شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 18:23